Tar vara på de sista sommar dagarna

Livet rullar på och jag har det skit bra. Igår var vi ett gäng på Liseberg och det var så mycket roligare än väntat. Det bästa var framåt kvällen när man åkte uppskjutet och kunde se solnedgånen med sina bästa vänner samtidigt som man hade det där " karussel ruset" i kroppen. Var inte hemma förrän runt 1, så pga det sitter jag och äter frukost NU samtidigt som jag läser igenom körskortsboken. Annars kommer denna dagen bestå utav förberedelser tills ikväll. En viss liten filur fyller år och vad nu jag och Felicia har hittat på så hoppas jag att det kommer bli grymt. Mer om detta imorgon då denna filur även är en trogen läsare på min blogg. Hehe, puss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback