......

Godmorgon! Är som en måndag för mig idag då vi ska vara på skolan och träna klasskonsert hela dagen. Men det gör inte mig något!! Ska snart dra mig upp ur Rikards sköna säng för att fixa mig och äta frukost innan jag tar en promenix mot bussen. Rikard har redan åkt till jobbet så det är inte fullt så svårt att lämna sängen som det vore om han låg kvar där haha. Har suttit och kollat igenom massa bilder från sommaren nu på morgonen också, och jag avskyr verkligen när känslan av nostalgi smyger sig på och man bara vill hoppa in i bilderna och uppleva allt igen, nu på en gång. Dagarna nere i Rikards sommarstuga (åh det var så mysigt!!), våran spontantripp ner till Smögen som blev hur lyckad som helst, alla båtturer, nattdoppen i havet, när vi åkte ring bakom båten!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback