Äntligen fredag & helg!!!

Tvingade mig iväg till skolan runt 12 för att vara med på skolfotot och en lektion. Är så otroligt skönt med helg så jag bara kan ligga hemma och försöka bli frisk! Och imorgon får jag äntligen träffa mitt hjärta, som jag inte ens har kunnat prata/smsa med på hela veckan... Så ska bli skönt!! Är sugen på en riktig myskväll med film, något gott att äta och mysa hur mycket som helst. Nu ska jag kolla klart på "the help" som jag missade idag då jag inte var med på engelskan och en serie "halv brodern" som vi kollar på i svenskan. Sen ska jag räkna några tal i matteboken, börja skriva på en inlämning & göra klart den där "körtaktslåten"!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback