Niveas hudvårdsprodukter!!

Vet att jag tipsat om de här produkterna förut, men de är så otroligt bra så tänker tipsa om de igen.

Har aldrig haft problem med min hy förrän i våras då jag inte använde några "speciella" produkter utan tog det som fanns. Slutade med att jag fick jätte finnig och fet hy. Gick till apoteket och köpte deras egna märke Aco i en serie för just "finnig och fet hy". Trodde då att det skulle vara jätte bra och kändes jätte fräscht i början med så "starka" produkter som gjorde att hyn verkligen blev ren(dock fortfarande finnig så hjälpte inget alls). Men istället blev min hy bara ännu värre eftersom att om man använder produkter som istället "torkar ut hyn" för att få den mindre fett så producerar huden oftast ännu mer fett. Så förra veckan åkte jag in till stan och köpte produtkerna här ovan som jag använde för cirka ett år sen då min hy verkligen var jätte bra. Och efter en veckans användning har min hyr redan blivit mycket bättre!! Körde även på ångbad igår och sedan Niveas ansiktsmask (inte med på bilden) och idag vaknade jag nästan helt finnfri?!?! Det lyckan innan skolfotot, haha. 
 
Så ja, om ni vill ha bra produkter så köp dessa ovan + niveas egna ansiktsmask. Och gör ett ångbad innan ansiktsmasken för det gör verkligen susen för hyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback