Tisdag

Slutade klockan 1 idag vilket var hur skönt som helst. Gjorde en smoothie & åt mina dumlekakor direkt när jag kom hem. Har även skrivit klart svenskan & skickat in. Nu har jag precis kollat klart alla avsnitt av halvbrodern. Kollade på ett avsnitt på svenska lektionen sen blev jag så "fast" så har kollat resten på svtplay nu. Nu får jag vänta tills på måndag då femte avsnittet kommer ut! Nu ska jag ta en dusch i väntan på att Rikard kommer hit och sover med mig. Hur söt är han inte som kommer hit nästan varje kväll & går upp 5 på morgonen så vi kan få sova tillsammans?


Kommentarer
Alicia Blåder säger:

Åå skönt att höra att du förstår lite det jag menar. Men jaa, det går ju inte att göra någonting åt att man växer upp. Jag får försöka att se det positiva iallafall. Kram!!

2013-09-11 | 17:27:28
Bloggadress: http://aliciabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback