Tisdag snälla gå fort


parfaitHej! Pga inget internet hemma så har jag inte kunnat upptadera något. Har fokuserat mest på skolan och träning det senaste. Är i skolan just nu men känner dock att jag börjar bli lite sjuk igen. Så när jag kommer hem ska jag lägga mig i mitt nystädade rum(hur skönt?) och börja kolla på PLL. Alltså älskar verkligen känslan när man har nystädat rum. Damsög, skurade, damsög madrasserna, bäddade rent i sängen och vädrade igenom hela rummet samt rensade lite. Så känns så fräscht nu. Så längtar verkligen tills jag slutar så jag bara kan åka hem och spendera dagen i sängen med PLL och massa mat. Om jag känner mig bättre ska jag dock ta en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback