Bekännelser

Skulle aldrig vilja ha löshår. Känns som att det sliter så otroligt mycket + att man ser så väl på en del som har det. Tycker det är finare med naturligt lite kortare hår i så fall.
Matematik är mitt absoluta favorit ämne i skolan.
Har världens illningar i tänderna, så har med mig sugrör överallt för att kunna dricka utan att det gör ont... Ett undantag är dock skolan haha. Men på festen i lördags var mitt sugrör med hahah...
När jag var liten var min dröm att bo på en bondgård. Så min plan var alltså att hitta en bonde att gifta mig med.
Är så otroligt peppad inför det här året så det är sjukt. Nu är dom tråkiga månaderna med plugg och kyla. Men tänk när sommaren kommer och när skolan börjar med alla nedräkningar till studenten.
 
Haha kan inte sluta skratta åt Felicia på den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback