5gr5

Hittade den här listen på Mys blogg 

5 saker som finns på min do-before-you-die-list:

Bo i Australien, läsa till jurist, åka på festival, hoppa fallskärm, gå GMU 

5 saker jag ser fram emot:

Sommaren, Magaluf med Felicia, Spanien med familjen, fylla 18, resa någonstans med Rikard

5 ord som beskriver mig:

humörsvängningar, framtidsmedveten (om detta ens är ett ord haha, alltså, älskar att ha planer för framtiden), lättirriterad, kan vara väldigt blyg/tillbaka dragen ibland men är motsatsen när jag är med de människor jag känner.

5 saker jag hatar:

Människor som endast pratar om sig själva/sina kläder/sitt liv, rasister, att bli sårad, att tänka på gamla händelser, hårdrock. 

5 saker jag älskar:

Mat, de människor som jag har närmast, sjunga, kramas med Rikard, känslan efter ett bra träningspass. 

5 saker jag saknar just nu:

Sommaren, långt blont hår, joanna, felicia, skolmotivation 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback