Let's go all in

Kom precis hem från Benita. Vi gymmade och sen gick vi hem till henne och snackade en massa. Vi har taggat upp varandra riktigt angående träning. Vi ska köra på tillsammans framtill sommaren. Vill verkligen träna ritkigt bra några månader och gå upp några kilo i muskelmassa. Ska äta en jäkla massa (nyttigt självklart), springa en del men främst köra med vikter. Mitt mål är att minst gå upp 5kg innan sommaren och jag är så taggad!! Ska slänga i mig resten av min kvällsmat och sen sjunga då jag äntligen är frisk i halsen. Imorgon blir det en timmas pw innan fyra timmars jobb och sedan ett ben/rump-pass med Benita, nu kör vi!!
Alltså hur söt är inte den högra bilden då? Typ 12 år gamla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback