lite om 2013

Hur har ditt 2013 varit? - Det har varit helt okej. Trots en del dåliga händelser så finns det även mycket postitivt att tänka tillbaka på.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja. Bla fått mitt första jobb.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? - Jag tror faktiskt det, och hoppas verkligen det. Inga mer misstag, roligare händelser, blir 18, Miley biljetter bokade, resor...

Blev du kär i år? - Ja

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? Sommaren - Uncover , A little party never killed nobody, wrecking ball 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - Keeping this for myseeelf :-)

Vad är din största framgång 2013? - Lärt känna mig själv mer och att jag klarar så mycket mer än jag tror, trots att jag kan vara väldigt vrång ibland och lätt ser saker och ting ur en negativ synvinkel. Har dock blivit bättre på att vända om de tankarna och tänka positivt!!

Bästa köpet? - Hmm... Inget jag köpt själv men lätt mina träningsskor jag fick i julklapp.

Vad spenderade du mest pengar på? - Har typ inte spenderat pengar haha, men maaat :-)

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att jag fick jobb på MAX gjorde mig riktigt glad!! O

Vem har du umgåts med mest? - Rikard, Felicia och Joanna!

Bästa minnet från 2013? - Alla dagar i Rikards sommarstuga. Var så mysigt där!!

Har du haft ett förhållande under 2013? - Ja! <3

Är det något du saknar år 2013 och vill ha under 2014? - Mer tid till mina fina vänner 

Vad önskar du att du gjort mer? - tänkt positivt

Vad önskar du att du gjort mindre? - Övertänkt onödiga småsaker 

Favorit på tv? - Kollar nästan aldrig på tv, men paradise hotel är inget jag missar

Vad gjorde du på din födelsedag? - Minns inte?!?! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Va spontan, skratta och le så mycket du bara kan, tänk positivt, se möjligheter, fortsätt träna, våga vara känslig och inte cold as ice. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback