2014-05-19

Det är det sista i skolan nu och jag har så mycket att ta igen. Tänker sitta in på natt-timmarna hela den här veckan för att få allting klart. Har kommit in i någon ondcirkel då jag sover direkt när jag kommer hem från skolan för att jag är så himla trött då?? Kan sova typ 4-5h och så vaknar man med världens huvudvärk och känner sig helt mossig. Är dock helt frisk nu så kan träna som vanligt igen vilket är så skönt!! Så kanske blir mitt vanliga pigga jag nu igen. Tränade på k3:s hinderbana igår och det var faktiskt skitkul. Ska försöka få med någon till hinderbanan borta vid p4 i veckan också då vädret kommer vara helt underbar och omväxling är ju aldrig fel. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback