tjugo snabba som tidsfördriiiv

1. Hur gammal är du? 18
2. Hur gammal känner du dig? som typ 14
3. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
4. Prata i telefon eller smsa? tycker det är mysigast att ligga och skriva gosiga sms
5. Blond eller brunett? brunett!!
6. Har du något husdjur? Nej!
7. Vad längtar du efter just nu? den 25:e, helgen och höst
8. Vad gör du om tio år? Pluggar antagligen på högskola någonstans i landet 
9. Hur uppvaktar man dig? Beror väl på vilket humör man är på. Men om någon skulle dyka upp med en gosig film, chips och dipp hade jag garanterat blivit glad. Sen är gosiga komplimanger alltid fint. Och kramar!!
10. Beskriv ditt drömutseende?  tycker bara denna frågan är ytlig och onödig. Why vilja look like en annan när en fötts i en fantastiskt kropp som funkaaaar. 
11. Vad stod det i ditt senaste sms? Ca 20:30, puss!
12. Vem var den senaste du ringde? Pappa
13. Vill du gifta dig i framtiden? Alltså jag vet inte riktigt. Jag tror det. Men inte ett överdrivet pampigt bröllop utan ett litet mysigt isåfall. 
14. Har du svimmat någon gång? Nej!
15. Vad önskar du dig i julklapp? Mysiga kläder, pengar till resor. 
16. Vilket är ditt favoritgodis? Gillar det mesta men choklad är svårslaget!!
17. Är du rädd för blod? Jag är inte rädd för blod men jag får alltid en obehagskänsla när jag tänker på det.
18. Vad heter du i andranamn? Margareta, how classy.
19. Vilka yrken har du provat på? Restaurangbiträde på Max och personlig assistent. 
20. Nämn fem saker du inte vill vara utan i kylskåpet/skafferiet? Riskakor, havregryn, ägg (!!), mjölk och bananer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback