21

 
Idag är livet underbart. Vackert. För vänner är fina och frukt är gott. Naturen är vacker och musik är fint. Bilder är kul och ger mig inspiration till att göra allt lite finare, se allt lite finare. Vara den personen jag vill. Det är underbart.  

 

Jag funderar, och funderar. En veckas roadtrip upp till Lappland med Lukas kommer nog bli underbart. Är även sugen på att på något sätt, billigt, hyra ett torp nära Skövde. Så att jag har möjlighet att cykla till jobbet. Bara för att testa och landa. Annars funkar några underbara dagar hos farmor och farfar också. Allt sådant här nära och enkelt som bara är så himla vackert egentligen. Samtidigt nu går någon sån himla töntig låt på radion som någon skrivit till Gry, den världen är så ståhej. 

 

Livet är vackert men Sverige är kallt. Kallt så som i grader och kallt som i ömhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback