7

 
 
 

2/3 - 2016

Två dagar kvar sen är jag ytterligare lite vuxen. Jag jobbar, tänker, tänker och tänker. Jag älskar att tänka och va den jag som jag är då, så länge det inte sätter käppar i hjulet för mitt andra liv. Det som ska struktureras. Det liksom snurrar på för mycket i det där lilla huvudet ibland och jag vill så mycket här i livet och hoppas med hela mitt jag att det är sådant som någon gång också kommer att hända. Men mål och drömmar är väl sådant som får en att sträva framåt. Så den dagen alla mina idéer tar slut, det är väl då jag ska undra.  

7/3 - 2016

Har fyllt 20, haft födelsedagsmiddag, brunch och fest/tapas med mina vänner. Helgen blev bra med andra ord. 

Drömmer mest om viktigt och oviktigt. Vet vad jag vill och jag har någon stark vilja i mig som inte vill försvinna. Nyfikenheten på livet är det som drar mig framåt, upp ur svackor och får mig att sluta fokusera på oviktiga saker som blir hinder.


Kommentarer
Agnes säger:

Så fina bilder :)

2016-03-07 | 20:08:06
Bloggadress: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback