.

20/3 - 2016

... Men just denna vecka blev det lite för mycket annat och lite för lite jag. Så min själ och stabilitet har svävat ut någonstans i det blå så denna veckan blir det få dagar jobb och mer dagar till att landa. Fixa hemma och bara hamna i trygga, glädjiga jag igen. 

27/3 - 2016

Tankar från förra veckan då det var alldeles för mycket annat, alldeles för lite jag. Att jobba och ha planer är härligt och jag känner mig oftast härligt motiverad men ibland åtar man sig för mycket och glömmer bort sig själv. Dagar då jag bara kan strossa runt hemma och göra det som faller mig in, är otroligt viktiga för mig. För det är då jag finner min ro och min kreativitet får plats i något som är alldeles för litet annars. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback